KNOWLEDGE MANAGEMENT IN THE PROCESS OF CREATING PRODUCTS OF A MANUFACTURE COMPANY
DOI:
https://doi.org/10.48075/revistacsp.v14i27.9756Abstract
The objective of this study is evaluating the importance of knowledge management in the process of products creation of Raffer Company. Thus, this study was characterized as qualitative research, it was used as tool for data collection the questionnaire, structured and based on the Likert scale of 10 points. The same was applied to responsible of Raffer Company’s creation and development sector. For data analysis and processing it was used descriptive analysis, verifying from the use of several tools toward to information sharing the Company gets more efficient and effective processes, causing the way the creation and development of products process occurs differently, resulting in greater competitiveness in its market.
Downloads
Downloads
Additional Files
Published
How to Cite
Issue
Section
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Aviso de Direito Autoral Creative Commons
Política para Periódicos de Acesso Livre
Autores que publicam nesta revista concordam com os seguintes termos:
1. Autores mantém os direitos autorais e concedem à revista o direito de primeira publicação, com o trabalho simultaneamente licenciado sob a Licença Creative Commons Attribution que permite o compartilhamento do trabalho com reconhecimento da autoria e publicação inicial nesta revista.2. Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial nesta revista.
3. Autores têm permissão e são estimulados a publicar e distribuir seu trabalho online (ex.: em repositórios institucionais ou na sua página pessoal) a qualquer ponto antes ou durante o processo editorial, já que isso pode gerar alterações produtivas, bem como aumentar o impacto e a citação do trabalho publicado (Veja O Efeito do Acesso Livre).
Licença Creative Commons
Esta obra está licenciada com uma Licença Creative Commons Atribuição-NãoComercial-CompartilhaIgual 4.0 Internacional, o que permite compartilhar, copiar, distribuir, exibir, reproduzir, a totalidade ou partes desde que não tenha objetivo comercial e sejam citados os autores e a fonte.