MAPAS DE CONHECIMENTO ESTRUTURADO: PROPOSTA DE UMA NOVA ABORDAGEM METODOLÓGICA DE ENSINO E APRENDIZAGEM

Authors

  • Daniela Carvalho Monteiro Ferreira
  • Luciano Vieira Lima
  • Hélcio Camargo Jr.
  • Nayara da Silva Costa Schiovato

DOI:

https://doi.org/10.17648/educare.v9i0.10122

Keywords:

Aprendizado, Método, Funtores

Abstract

The aim of this article is to extend the disclosure of a method for teaching and learning, based on the Theory of Categories and Knowledge Maps in order to present its proposal and invite the academic community, in different areas of knowledge, particularly in education, to reproduce the experiment in order to support the proposal, contributing to their maturity and continuous improvement.

Published

12-09-2014

How to Cite

FERREIRA, D. C. M.; LIMA, L. V.; CAMARGO JR., H.; SCHIOVATO, N. da S. C. MAPAS DE CONHECIMENTO ESTRUTURADO: PROPOSTA DE UMA NOVA ABORDAGEM METODOLÓGICA DE ENSINO E APRENDIZAGEM. Educere et Educare, [S. l.], v. 9, 2014. DOI: 10.17648/educare.v9i0.10122. Disponível em: https://saber.unioeste.br/index.php/educereeteducare/article/view/10122. Acesso em: 22 jul. 2024.